Ultimate Trust Ultimate Satisfaction

Revolusi Baru dalam bidang networking telah bermula

Mitos DUDUK DIAM DAPAT DUIT dalam perniagaan networking telah dirungkaikan

Pertama kali Syarikat menawarkan Pulangan keuntungan syarikat kepada setiap ahli walaupun tidak membuat sebarang tajaan dan jualan. Bonus Sehingga 100% diberikan setiap bulan mengikut keuntungan bulanan pihak syarikat.

Syarikat yang mempunyai lesen perniagaan yang sah dan Lesen Jualan Langsung beroperasi di Bandar Baru Sri Petaling , Kuala Lumpur mempunyai pengalaman luas dalam bidang networking dan multimedia selama 30 tahun. Plan terbaru dan hebat yang belum pernah ada di pasaran akan menggegarkan dunia networking dimana Downline akan turut menerima bonus daripada jualan Upline.

Sekarang Upline perlu membuat pilihan siapa Downline terbaik mereka untuk sama-sama berkongsi bonus mereka. Downline juga perlu membuat pilihan Upline terbaik untuk menikmati bonus mereka. Ini adalah Win-Win Situation!! Hebat!!

Kami ada cara untuk anda dapat bonus walau pun tidak aktif. Modal terbaik serendah RM576, sesuai kepada penggemar DUDUK DIAM DAPAT DUIT.

Photobucket

Photobucket

Photobucket

atau anda boleh membuat pembelian Pakej VIP USD10000 dengan jaminan pulangan sebulan sekurang-kurangnya RM750 sehingga mencecah nilai USD25000 dan akan disertai dengan Dividen tahunan dan Perjanjian Guaman (sila rujuk marketing plan)

Mengikut plan pemasaran, tidak akan ada lagi istilah "Cucuk Sate" yang ditawarkan oleh Leader kepada bakal downline. Dengan Masterpiece Plan ini, Para leader akan menyusun downlinenya secara perfect hierarchy untuk maksimum bonus mereka. Sleeping member akan pasti mendapat limpahan downline daripada leader dan seterusnya menikmati bonus Pairing tanpa perlu bekerja!!

Sleeping Member boleh jadi kaya!!
Aktif Member boleh jadi KAYA KAYA KAYA!!!

Persoalan: Jika semua mengharapkan upline untuk mendapat limpahan downline dan menjadi Sleeping Member, Bagaimanakah Bisnes ini akan berkembang?

Jawapan: Para Leader lebih gembira menjalankan kerja kerana saingan untuk menaja berkurangan. Mengikut pengalaman, kegagalan sesuatu bisnes netwoking GAGAL kerana ahli tidak mendapat keuntungan/bonus daripada syarikat. KEJAYAAN datang apabila ahli berpuas hati dengan bonus dan mula menyebarkan berita baik ini kepada kenalan mereka!

Kuasa networking adalah lebih hebat daripada kuasa pengiklanan!!

Tempahlah Kedudukan teratas sekarang untuk menikmati tempat terbaik dalam perniagaan ini. Kunci kejayaan sesuatu perniagaan adalah menjadi terawal!!


Sertai kami sekarang!! Beranikah anda mengalami revolusi baru dalam perniagaan Networking ini atau anda masih mahu tunggu dan lihat?

Adakah anda masih lagi mengharap kepada perniagaan konvensional dimana konsep "Kerja dapat duit, tak kerja tak dapat duit?" Kerja Siang dan malam untuk kesenangan orang tersayang dan asyik tiada masa untuk diluangkan bersama mereka?

Atau anda Mahu menjadi seperti Ratu Lebah dimana duduk diam disarang, lebah lain bekerja keras di luar untuknya? Punya banyak masa kerana orang dibawah sedang berusaha mengkayakan anda?


Ini adalah situasi Menang-Menang. Tiada siapa yang akan kerugian.Setiap Ahli akan dapat ganjaran MADU, tetapi siapakah Ratu Lebah nya?
Mungkin ANDA orangnya!

9 comments:

  1. urmm..bukan ke lesen dh tamat tempoh???

    ReplyDelete
  2. Lesen Ajl telah pun disambung, boleh rujuk pada pihak syarikat surat daripada kementerian. tq

    ReplyDelete
  3. modal serendah usd20 tapi berapakah pulangan akan saya dapat??

    ReplyDelete
  4. salam.. cmna pulak cara syarikat buat pembayaran adakah dengan direct bank in atau kena tukar point..???

    ReplyDelete
  5. salam kalau msk bila dapat bonus???

    ReplyDelete
  6. salam... jika saya dpt downline cmana nak tahu ada website utk saya gak ke???

    ReplyDelete
  7. salam... program yg menarik tapi saya nak tahu cmana jika ada downline dibawah saya??? guna website ni gak ke??

    ReplyDelete
  8. Salam Hormat.

    Modal serendah usd20 = RM72 hanya layak untuk jadi ahli dan dapat produk sahaja. Haja bg pakej seperti diatas sahaja yang layak mendapat Bonus bulanan tanpa perlu menaja.

    Bonus masuk terus ke bank seminggu sekali dengan jumlah minimum bonus usd30.

    Kami belum lagi menyediakan website prosmosi untuk ahli, tetapi anda boleh dapatkan website promosi di www.kaya786.com/powerrich. AHli yang telah berdaftar denngan kami boleh mendapatkan web promosi ini secara percuma.

    Untuk melihat jumlah downline dibawah anda, boleh melalui sistem syarikat selepas anda menjadi ahli berdaftar.

    sekian,
    admin moneybee2u.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Masih aktif ke biz ni? Klu masih aktif nak juga join...........

    ReplyDelete